پنجره وینتک ارامش بخش خانه شماست؟

جمعه 27 دی 1398
17:55
panjarehvistabest


پنجره وینتک

عایق بندی ویندوز شما می تواند مقدار پولی را که برای گرم کردن یا خنک کردن خانه صرف می کنید به طرز چشمگیری کاهش دهد. روش های مختلفی برای عایق کاری ویندوز شما وجود دارد ، و بسیاری از آنها ارزان و کاربردی هستند.

1

قبل از عایق بندی آنها ، ویندوز ها را بررسی کنید. برای صرفه جویی در وقت و هزینه ، تعیین کنید که به جای اینکه همه آنها را آب بندی کنید ، کدام پنجره ها باید آب بندی شوند. [1]

چندین روش برای بررسی ویندوزهای شما وجود دارد ، بنابراین گزینه ای را انتخاب کنید که برای شرایط فعلی بهتر کار کند.

اگر شک دارید ، هنوز می توانید پنجره ای را که از آن مطمئن نیستید عایق بندی کنید. از آنجا که بسیاری از اشکال عایق نسبتاً ارزان هستند ، انجام این کار در نهایت می تواند مقرون به صرفه تر از ترک آن باشد.

تصویری با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 2

2

منتظر یک روز بادی باشید. در طول باد شدید روز به اطراف قاب پنجره احساس کنید. اگر می توانید هوا را از طریق مهر و موم ها احساس کنید ، باید پنجره را عایق بندی کنید.

برای تشخیص نشت های کوچک ، ممکن است لازم باشد قبل از اجرا در امتداد درزها ، نوک انگشتان خود را مرطوب کنید. پوست مرطوب نسبت به پوست خشک نسبت به تغییر جریان هوا حساس تر است.

تصویری با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 3

3

هنگام باران به پنجره ها نگاه کنید. رطوبت بین پنل ها یا در قاب گیر افتاده ، نشان دهنده نشتی است.

هنگامی که رطوبت در گوشه ای از پنجره یا در امتداد یکی از لبه های آن جمع می شود ، احتمالاً مشکل درزها قرار دارد.

رطوبت ایجاد شده در وسط پانل پنجره ممکن است نوعی ترک یا تراشه موجود در شیشه را نشان دهد.

تصویر با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 4

4

یک بررسی نور انجام دهید. در روز آفتابی بعدی ، به لبه های قاب پنجره نگاه کنید و مشخص کنید که آیا هر نوری از آن عبور می کند یا خیر.

این می تواند یک نوع دشوار برای انجام چک باشد زیرا آفتاب باید به طور مستقیم روی پنجره بدرخشد. همچنین باید تأیید کنید که نوری که می بینید به جای خود شیشه از زیر قاب در می آید.

تصویر با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 5

5

آزمایش دود انجام دهید. برای بررسی پنجره بدون در نظر گرفتن شرایط آب و هوایی فعلی ، شمع یا چوب بخور را روشن کرده و آن را در مکانهای مختلف اطراف قاب نگه دارید.

دود ناشی از شمع را تماشا کنید. اگر در هر نقطه معینی درون قاب مکیده شود ، در آن نقطه خاص نشتی وجود دارد.

قسمت

2

آب بندی درزها

تصویر با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 6

1

از آب بندی هوای لاستیکی استفاده کنید. نوارهای آب بندی هوای خود را چسب بزنید تا با ابعاد پنجره شما مطابقت داشته باشد ، سپس نوارها را مستقیماً به قاب داخلی بچسبانید تا فضاهای موجود در امتداد لبه ها را خاموش کند. [2]

این گزینه نسبتاً ارزان و کاربردی آسان است اما باید نوارها را بطور دوره ای جایگزین کنید. هنگامی که آنها را جدا کردید ، ممکن است باقیمانده باقی مانده و یا باعث ایجاد تراشه در رنگ شما شوند ، بنابراین اگر قصد ندارید بلافاصله نوار دیگری را بکشید ، آماده شوید تا منطقه را لمس کنید.

تصویر با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 7

2

راه راه طناب را امتحان کنید. قلاب طناب به شکل نوارهای بسته بندی شده عرضه می شود. برای بریدن نوارها به پایین ، از چاقو استفاده کنید تا طول هر درز پنجره مطابقت داشته باشد ، سپس هر نوار را به درز مربوطه خود فشار دهید تا منطقه محکم شود.

با استفاده از انگشتان ، بتونه را در جای خود دستکاری و فشار دهید. اگر نیاز به برداشتن گلدان دارید ، می توانید آن را با انگشتان نیز جدا کنید.

تصویری با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 8

3

درزگیر با عملکرد بالا اعمال کنید. برای چیزی کمی بادوام تر از قلاب طناب ، از سیلانت قلاب با کارایی بالا و یا فوم کم انبساط استفاده کنید. می توانید با استفاده از اسلحه ای از قلاب ، داخل شکاف ها را در قسمت های بیرونی درز پنجره خود فشار دهید و یا با استفاده از اسلحه فوم تیرانداز ، کف انبساط را در همان درزها بمالید.

یک گوشواره یکنواخت و مداوم از گوش در طول درز بیرونی بمالید. باید بتوانید از آن در بیشتر مصالح ساختمانی استفاده کنید. در هنگام درمان ، درزگیر باید پیش نویس ها و رطوبت را مسدود کند ، و باعث می شود در برابر کپک و سایر قارچ ها مقاوم باشد. گلدان قابل درمان نیز می تواند نقاشی شود.

هنگام استفاده از فوم انبساط ، حجم قطعی آن را با قطره ای کوچک که در گوشه پنجره قرار دارد ، آزمایش کنید. هنگامی که مشخص کردید که چقدر گسترش می یابد ، از آن دانش استفاده کنید تا مقدار مهره لازم را در کل درز استفاده کنید.

تصویری با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 9

4

یک پیش نویس مار درست کنید. یک لوله پارچه ای ساده برای مطابقت با عرض پنجره خیاطی کنید. آن را با پر کردن برنج خشک یا مواد پلی استر پر کنید ، سپس آن را در امتداد کف پنجره خود در داخل منزل خود قرار دهید.

همچنین می توانید پیش نویس مارها یا پیش نویس کیت مار را بصورت آنلاین و در برخی از سوپراستورها یا فروشگاههای بزرگ خریداری کنید. کیت های مارپیچی از پارچه و پارچه به شما امکان می دهد مار را متناسب با طول ویندوز خود تنظیم کنید. به سادگی لوله فوم بسته شده را به اندازه قطع کرده و آن را درون پوشش قابل شستشو قرار دهید.

هنگام تهیه پیش نویس مار خود ، توجه داشته باشید که مواد سنگین تری (جین ، کورنورو و غیره) تمایل به کار بهتر از مواد سبک تر (پارچه ، پارچه و غیره) دارند.

توجه داشته باشید که این تنها درز را در امتداد ویندوز شما عایق می کند. شما قادر به استفاده از یک پیش نویس مار برای مهر و موم کردن درزهای بالا و جانبی نخواهید بود.

قسمت

3

رفع ترک

تصویری با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 10

1

ترک را با لاک ناخن رنگ کنید. برای ترک های کوچک شیشه ، چندین لایه از لاک ناخن شفاف را مستقیماً روی ناحیه آسیب دیده بمالید. صبر کنید تا هر لایه قبل از استفاده دیگر خشک شود. [3]

توجه داشته باشید که این فقط یک رفع موقت است. پولیش باید ترک را مهر و موم کند و از انتشار آن برای چند ماه جلوگیری کند ، اما در نهایت از بین می رود. شیشه پنجره ترک خورده نیاز به تعویض دارد.

از نوار آب و هوا استفاده کنید. نوار کوچکی از نوار آب و هوای پاک را برش داده و مستقیماً روی شکاف موجود در شیشه قرار دهید. نوار باید چند ماه طول بکشد و از عبور هوا از ترک جلوگیری کند.

مانند لاک ناخن ، نوار آب بندی هوا فقط باید به عنوان یک رفع موقتی استفاده شود. درنهایت برای جلوگیری از بدتر شدن ترک ، باید شیشه پنجره ترک خورده را تعویض کنید.

قسمت

4

پنجره تمام آب بندی

تصویر با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 12

1

از فیلم عایق پنجره استفاده کنید. در صورت لزوم فیلم را به اندازه مناسب ببافید ، سپس با استفاده از نوار دو طرفه آن را به شیشه داخلی پنجره خود بچسبانید. شما همچنین نیاز دارید که فیلم را با سشوار بکشید تا مهر و موم بهبود یافته ای داشته باشد.

این یکی دیگر از راه حل های ارزان قیمت و ساده است و حذف آن به سادگی کاربرد آن است. شما ممکن است بخواهید قبل از ریختن آن ، نوار را در مالش الکل خیس کنید ، تا خطر لایه برداری هر رنگ و یا باقی مانده باقی مانده چسبنده به حداقل برسد.

این فیلم بیش از پنجره شما ایجاد یک مهیج قابل توجه خواهد کرد. هنوز هم نور باید بدرخشد ، اما ممکن است خوشایندترین گزینه نباشد.

تصویری با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 13

2

بسته حباب را روی پنجره بچسبانید. پنجره را با آب اسپری کنید ، سپس یک ورق بسته بندی شده حباب را مستقیماً روی شیشه مرطوب فشار دهید. این باید بدون مشکل بچسبد و چندین ماه در محل خود بماند. [4]

بسته بندی حباب می تواند حتی ارزانتر از فیلم عایق بندی پنجره باشد. از بسته شدن حباب با حباب های بزرگ خودداری کنید زیرا تمایل به عایق کاری بهتر از نوع حباب های کوچکتر دارد.

بسته بندی حباب را طوری تنظیم کنید که کمی درزهای پنجره شما را همپوشان کند. هنگام استفاده از آن روی پنجره ، حباب باید از شیشه باشد. در صورت تمایل می توانید یک لایه دوبل از حباب برای عایق کاری بهتر استفاده کنید.

اگر بند حباب به تنهایی به پنجره شما نچسبد ، ممکن است شما نیاز به استفاده از نوار دو طرفه داشته باشید تا بتواند در جای خود قرار بگیرد.

بسته شدن حباب ، نمای را از پنجره مسدود می کند ، اما باید اجازه دهد تا نور بدون مشکل عبور کند.

برای از بین بردن بسته حباب ، آن را به راحتی از بین ببرید ، از یک گوشه به گوشه مورب مخالف حرکت کنید. بسته بندی حباب به طور معمول هیچ لکه ای باقی نمی گذارد ، اما ممکن است شما نیاز به تمیز کردن پنجره داشته باشید تا شیشه به دید کامل بازگردد.

تصویر با عنوان عایق بندی ویندوز مرحله 14

3

سایه و پرده های لایه ای. سایه های سلولی را روی پنجره خود نصب کنید ، سپس پرده های سنگین را بر روی سایه ها قرار دهید. هر یک از این گزینه ها به تنهایی باید عایق قابل توجهی را فراهم کنند ، اما جفت کردن این دو با هم کمک بیشتری خواهد کرد. [5]

سایه های سلولی به دلیل ساختار بی نظیر آنها به عنوان سایه های لانه زنبوری نیز شناخته می شوند. تکه های پارچه لایه هایی از جیب هوا ایجاد می کنند و این لایه ها هوا را بیشتر از سایه های استاندارد به دام می اندازند. این سایه ها باعث می شوند تا نور به داخل فیلتر شود و از نظر سفارشی متناسب با ابعاد ویندوز شما باشد ، اما همچنین می توانند نسبتاً گران باشند.

پرده های سنگین ظاهری زیبا دارند ، اما می توانند تا حدودی گران باشند و تنها در هنگام بسته شدن ، پنجره های شما را عایق بندی می کنند. برخلاف سایه های سلولی ، پرده ها هنگام بسته شدن باعث می شوند که نور بسته شود.

تصویر با عنوان عایق بندی پنجره مرحله 15

4

پانل های عایق پنجره را نصب کنید. قاب آلومینیومی پنجره را به قسمت داخلی پنجره خود سوار کنید. هر فریم دارای دور تا دور پیرامون است ، و این باتری باید پنجره موجود را مهر و موم کند.

هنگام خرید کیت پانل پنجره ، باید تمام اجزای لازم و دستورالعمل های نصب ویژه را دریافت کنید. با این وجود ، شما نمی توانید پنل را به صورت دلخواه تنظیم کنید ، بنابراین قبل از خرید اطمینان حاصل کنید که ابعاد قاب آلومینیومی با ابعاد پنجره شما مطابقت دارد.

پانل یک جیب هوای ثانویه در بین آن و پنجره موجود ایجاد می کند ، و هوای اضافی که از طریق ترک و نشت جریان می یابد باید در آن جیب گیر بیفتد.


[ بازدید : 72 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به panjarehvistabest است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]